22 Eylül 2010 Çarşamba

2010 - 2011


Öncelikle hayırlı olsun yeni eğitim öğretim yılımız. Bir çoğumuz için 8 aylık kabusun yeniden dönüşü. Söz aramızda benim içinde kabusun yeniden dönüşü anlamına geliyor :D. Her neyse ben artık 11. sınıf oldum ve eşit ağırlık öğrencisiyim –eşit ağırlıkçıları aşağılayanları buradan kınıyorum-. Bizden sonraki dönem için alan seçimi falan kalkmış değişik bir şeyler olmuş ayrıntılardan hiç mi hiç haberim yok. Şimdi sürekli değişen, rayına oturtulamamış sistemden bahsetmeye kalkmayacağım, zira ne benim burada konuşmamla bir şey olur ne de kendimi yormaya değer her neyse. Ben sadece hoş geldin demek istiyorum yeni bir yıla, yeni derslere, yeni sınavlara, öğretmenlere ve nicelerine… Bir çok şeye merhaba ve hoş geldin demek istiyorum. Tabiki kendimize de hoş geldin demeli. Okul zordur, sıkıcıdır, bıkkınlık verir ama yine de olmuyor onsuz işte. Aslında fena da olmaz okul olmasa ama düşünsenize okul olmasaydı arkadaşlarla nasıl tanışacaktık ki? Tamam kabul ediyorum fazla olumlu baktım olaya. J. Ya da fazla karamsar, bir ortasını
bulamadım. Neyse yaşayacağız artık iyisiyle kötüsüyle, zoruyla kolayıyla. Haydi hepimiz güzelce bir yıl geçirelim, şöyle yüksek yüksek notlarla dolu çalışmaktan sıkılmayacağımız bir yıl olsun. Gerçi çalışmaktan sıkılmamak gibi bir durum biraz zor olur ama…
Okulda 3 gün geçirdik, daha ilk günlerde bile zorluyorlar doğrusu. Gözüm korkmadı desem yalan olur hani. Henüz ilk haftada olmamıza rağmen birçoğumuza ödevler yağdı bile. Ama elimizden geldiğince kendimizi okula vermeliyiz. Özellikle 11 ve 12. sınıflar ,yani biz, mümkün olduğunca okula, dershaneye çabuk alışmalıyız, derslere adapte olmalıyız diye düşünüyorum. Neyse çok öğretmen konuşması gibi olmuş, böyle öğütlerle dolu özellikle son paragraf. Ama doğruya doğru diyorum.
Her neyse hepimize ‘öğretmenlerimizle beraber’ kolay, iyi, mutlu bir yıl olsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder